Facebook Pixel

Palautusoikeus


100% PALAUTUSTAKUU

Olet valinnut täydellisen tuotteen ja tehnyt tilauksen, mutta paketin saavuttua käy ilmi, ettei tuote ole sellainen kuin halusit. Älä murehdi - kaikki on kunnossa!

 

-       *Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen ja saat siitä maksamasi summan takaisin.

      Mikäli haluat tilalle toisen koon tai kokonaan uuden tuotteen voit tilata sen kätevästi sivuiltamme.

 

Nyt voit siis muutamilla klikkauksilla palauttaa tuotteita sekä tilata tilalle uusia ilman, että sinun täytyy lähettää asiasta sähköpostia asiakaspalveluumme.

Lue eteenpäin, niin kerromme lisää siitä miten uusi palautusjärjestelmä toimii!

 

KUINKA PALAUTTAMINEN TAPAHTUU?

1. Kirjaudu asiakastilillesi ja klikkaa sivun ylälaidasta kohtaa Minun Breden ja Asiakastilini.

    Valitse sitten vasemmalla olevasta valikosta kohta Omat tilaukset. Tämän jälkeen voit valita sivulta sen tilauksen josta haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita klikkaamalla kohtaa PALAUTA. Tämän jälkeen voit valita palautettavat tuotteet ja täyttää lomakkeeseen vaadittavat kohdat sekä lähettää sen yhdellä klikkauksella.
 
2. Saat sähköpostitse vahvistuksen palautusilmoituksestasi ja tarvittaessa lisää tietoa liittyen palautukseen. Tämän jälkeen voit postittaa palautuksen sähköpostissa annettujen ohjeiden mukaan.
 
3. Saat sähköpostitse ilmoituksen myös, kun palautus on saapunut varastollemme sekä kun siitä on tehty palautus ilmoittamallesi tilille.

Jos teit tilauksen kirjautumatta asiakastilille, voit täyttää ja lähettää palautusilmoituksen tästä.

*Palautusmahdollisuus ei näy niissä tilauksissa joiden palautusaika (14 vrk) on mennyt umpeen. 

 

Noudin paketin pakettiautomaatista: 

- Tee palautusilmoitus sivuillamme ja odota, että saat vahvistuksen ilmoituksesta sähköpostitse.

- Tämän jälkeen voit tehdä palautuksen samalla pakettiautomaatilla josta noudit paketin.

- Pakettiautomaatin valikosta löytyy palautukselle oma toiminto "Paketin palautus" 

- Automaatti kysyy puhelimeen tekstiviestinä saamaasi lokerokoodia (Tekstiviesti on lähetetty sinulle paketin saavuttua noudettavaksi pakettiautomaatista)

- Lokero avautuu, kun koodi on syötetty ja voit laittaa paketin lokeroon

- Sulkemisen jälkeen vahvista tarvittaessa palautus painamalla "Tulosta kuitti" tai tallenna palautuksen lähetystunnus automaatin näytöltä.

- Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallessa tai pakettiautomaatilla ei ole palautusmahdollisuutta, voit tehdä palautuksen myös Postin palvelupisteen kautta.

Huomioithan, että saamasi lokerokoodi on voimassa 14 vuorokautta paketin noutamisesta, jonka jälkeen paketin voi palauttaa ainoastaan Postin palvelupisteestä.

Voit tarvittaessa käyttää palautuksessa Bredenin uudelleen suljettavaa pakkausta.

  

Noudin paketin Postin palvelupisteestä:

- Tee palautusilmoitus sivuillamme ja odota, että saat vahvistuksen ilmoituksesta sähköpostitse.

- Liitä palautukseen nimesi joko paketin sisälle tai päälle jotta tiedämme, kenen palautuksesta on kyse.

- Palauta paketti Postin palvelupisteeseen.

- Anna virkailijalle sopimusnumero: 631958 ja virkailija tulostaa pakettiin palautuskortin.

- Mikäli haluat seurata paketin palautumista posti.fi sivulta, pyydäthän virkailijalta paketin lähetystunnuksen.

Voit tarvittaessa käyttää palautuksessa Bredenin uudelleen suljettavaa pakkausta.

  

HUOMIOITHAN MYÖS!

- Breden pisteitä ei palauteta niillä maksettua tilausta tai tuotteita palautettaessa.

- Tilauksesta ansaitut pisteet jäävät asiakastilille myös tilauksen/tuotteen palautuksen jälkeen.

- Tilaukseen käytetyt pisteet jakautuvat tasan tilauksessa olevien tuotteiden kesken, eikä niitä voi ”siirtää” tilauksessa olevaan toiseen tuotteeseen.

- Palautettujen tuotteiden tilaamiseen käytetyn lahjakortin arvo hyvitetään asiakastilillesi Breden pisteinä palautuksen jälkeen.

 

TUOTTEENI ON VIALLINEN!

Mikäli huomaat tilatuissa tuotteissa puutteita tai muita vikoja, ilmoitathan heti asiasta meille osoitteeseen info@bredenkids.fi niin autamme sinua.

Teemme luonnollisesti kaiken voitavamme, jotta sinä olet tyytyväinen.

Tuotteidemme laatu on meille erittäin tärkeää ja tutkimme kaikki reklamaatiot huolellisesti parantaaksemme tuotteidemme laatua ja oppiaksemme lisää.

 

 

 

 

To Top