Facebook Pixel

Usein Kysytyt Kysymykset

Meille on tärkeää auttaa sinua aina, jos jokin askarruttaa mieltäsi. 

Asiakastukemme palvelee sinua arkisin 9-17 ja vastaa aina mahdollisimman pian. 

Listasimme yleisimmät kysymykset vastauksineen palvelemaan sinua myös silloin, kun emme ole paikalla auttamassa. 

Voit myös aina ottaa yhteyttä asiakastukeen osoitteeseen info@bredenkids.fi, soittamalla numeroon +358 40 166 06 03 tai käyttämällä Chat mahdollisuutta (arkisin n. 9-15).

 

1. MITEN VALITSEN OIKEAN KOKOISEN PÄÄHINEEN?

- Oikea koko on tärkeä, jotta päähine istuu mahdollisimman hyvin ja suojaa oikein.

- Päänympärys kannattaa aina mitata ennen päähineen hankintaa. Lapsen ikä tai vanhan päähineen koko ei ole oikea tapa valita uuden päähineen kokoa.

- Sivuiltamme löytyy myös koko-opas, josta voit kätevästi tarkistaa sopivimman koon.

Tästä löydät koko-oppaan.

 

2. EN SAA LISÄTTYÄ TUOTETTA OSTOSKORIIN SIVUILLANNE?

- Klikkaa tuotteen kohdalla haluamasi väri/kuvio sekä myös haluamasi koko aktiiviseksi.

- Tämän jälkeen voit lisätä tuotteen ostoskoriin.

 

3. SIVUNNE TOIMIVAT HITAASTI TAI EI OLLENKAAN, MITÄ TEEN?

- Voit kokeilla sulkea kaikki muut aktiiviset sovellukset laitteeltasi.

- Voit myös vaihtaa selainta (Chrome, Firefox).

- Voit kokeilla vaihtaa käyttämääsi laitetta tai käynnistää nykyisen laitteen uudelleen.

- Jos edellä mainitut toimenpiteet eivät auta ja sivut eivät edelleenkään toimi tai toimivat todella hitaasti, voit ilmoittaa asiasta asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi.

 

4. MITEN VOIN PALAUTTAA TUOTTEEN?

Käyttämättömillä tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus.

- Kirjaudu asiakastilillesi

- Klikkaa sitten sivun vasemman laidan valikosta ”Omat tilaukset”

- Valitse tilaus josta haluat palauttaa tuotteita ja klikkaa ”PALAUTA”

- Täytä palautuslomakkeeseen vaadittavat kohdat ja lähetä ilmoitus.

-  Jos haluat vaihtaa palautetun tuotteen toiseen, voit tilata sivuiltamme haluamasi tuotteen palautetun tilalle.

Mikäli tilaukseen on käytetty lahjakorttia, sen osuus tuotteen summasta palautetaan pisteinä asiakastilillesi. Jos teit tilauksen kirjautumatta asiakastilille, voit tehdä tästä palautusilmoituksen.

Tästä löydät lisää tietoa ja ohjeita palautusoikeudesta.

 

5. HALUAN SEURATA TILAAMANI PAKETIN SAAPUMISTA, ONKO SE MAHDOLLISTA?

- Kyllä! Voit tarvittaessa pyytää tilaamasi paketin lähetystunnuksen ilmoittamalla siitä asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi.

- Lähetystunnuksella voit seurata paketin saapumista posti.fi sivulta.

 

6. KUINKA NOPEASTI TILAUKSET POSTITETAAN?

- Saman päivän (ma-pe) aikana klo 15 mennessä tehdyt tilaukset postitetaan vielä samana päivänä.

- Perjantaina klo 15 jälkeen ja viikonlopun aikana tehdyt tilaukset postitetaan heti seuraavana maanantaina.

- Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä sekä joissakin poikkeustapauksissa toimitus saattaa kestää hieman kauemmin.

 

7. KUINKA KAUAN PAKETIN SAAPUMINEN KESTÄÄ? 

- DHL Express toimitukset tulevat perille 1-3 arkipäivässä ja ne toimitetaan kotiin.

- Postin toimitukset saapuvat perille pääkaupunkiseudulle n.1-3 päivässä ja muualle Suomeen n.3-5 päivässä.

- Perjantaina klo 15 jälkeen ja viikonlopun aikana tehdyt tilaukset postitetaan heti seuraavana arkipäivänä.

  

8. OSTIN TUOTTEENNE MESSUILTA TAI TAPAHTUMASTA, VOINKO PALAUTTAA SEN?

- Voit palauttaa myös messuilta tai tapahtumasta ostetun ja käyttämättömän tuotteen 14vrk kuluessa ostohetkestä.

- Ilmoita asiasta asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi.

- Asiakastuki tarvitsee palautusta varten nimesi, tuotteen nimen, väri/kuvio- sekä kokotiedon. Lisäksi ostopaikan, ostopäivän sekä tilinumerosi palautusta varten.

  

9. MIKSI ASIAKASTILLILLÄ TILAUKSENI KOHDALLA EI OLE PALAUTUS PAINIKETTA?

- Tuotteiden palautus on mahdollista 14vrk ajan paketin vastaanottamisesta. Tämän jälkeen PALAUTUS painike poistuu valikosta automaattisesti.

- Mikäli kyseessä on virheellinen tuote ja se on vastaanotettu yli 14 vrk sitten, voit ilmoittaa asiasta asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi.

 

10. TUOTTEENI ON VIALLINEN, MITÄ TEEN?

- Ilmoita viallisesta tuotteesta asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi

- Tuotteiden laatu on meille sydämenasia ja siksi toivomme, että virheelliset tuotteet tulevat tietoomme. Näin toimimalla meillä on mahdollisuus parantaa laatuamme.

  

11. SAAMANI LAHJAKORTIN KOODI EI TOIMI?

- Koodi tulee kirjoittaa kohtaan ”Maksan lahjakortilla”

(Ei siis kohtaan ”Käytän alennuskoodin”)

- Tämän jälkeen klikkaa ”LISÄÄ”

- Jos koodi ei tästä huolimatta toimi, ota yhteys asiakastukeemme osoitteeseen info@bredenkids.fi

 

12. SAAMANI ALENNUSKOODI EI TOIMI?

- Alennuskoodi tulee aina kirjoittaa kohtaan ”Käytän alennuskoodin”

(Ei siis kohtaan ”Maksan lahjakortilla”)

- Tämän jälkeen klikkaa ”LISÄÄ”

- Useimmiten alennuskoodin ehtona on, että tilaus tehdään kirjautuneena omalle asiakastilille

- Useimmiten alennuskoodi on tarkoitettu vain normaalihintaisille tuotteille

- Jos koodi ei tästä huolimatta toimi, ota yhteys asiakastukeemme osoitteessa info@bredenkids.fi

 

13. MIKSI MINUN KANNATTAA TEHDÄ ASIAKASTILI?

Tarjoamme kanta-asiakkaille mm. seuraavat edut ja palvelut:

- Uuden asiakastilin avaajalle -15% alennus ensimmäisestä tilauksesta sekä ilmainen toimitus

- 7% kanta-asiakasalennus kaikista normaalihintaisista tuotteista 

- Erikoistarjoukset ja kausi-alennukset

- Mahdollisuuden kerätä ja maksaa tuotteita pisteillä (15 pistettä = 1 €)

- Voimme auttaa sinua paremmin mahdollisissa ongelmatilanteissa

 

14. MIKSI EN SAA KANTA-ASIAKASALENNUSTA TILAUKSESTANI?

- Tarkasta, että olet kirjautuneena asiakastilillesi tilausta tehdessä

- 7% kanta-asiakasalennuksen saa vain normaalihintaisista tuotteista

 

15. MISSÄ VALMISTATTE TUOTTEENNE?

- Suurin osa tuotteistamme valmistetaan Viron Märjamaalla, omassa ompelimossamme

- Käytämme muutamien tuotteiden kohdalla alihankkijoita jotka kaikki sijaitsevat Euroopassa

- Meille on tärkeää pitää tuotanto mahdollisimman lähellä. Tunnemme kaikki ompelijamme henkilökohtaisesti ja he ovatkin osa Breden perhettä

Tästä voit siirtyä lukemaan Bredenin blogia.

 

16. ONKO KÄYTTÄMÄNNE MERINOVILLA MULESING VAPAATA?

- Tällä hetkellä (12/2019) tuotteissa käytetty talven lämpimämpi merinovilla on mulesing vapaata, eli käytännössä kaikki merinotuotteet joiden lämpötilasuositus on -7° ja kylmempään.

- Teemme aktiivisesti työtä sen eteen, että voisimme tulevaisuudessa ylpeinä kertoa kaikkien merinotuotteidemme olevan mulesing vapaata merinovillaa. Se on tavoitteemme.

 

17. MITEN PÄÄSEN BREDEN LÄHETTILÄÄKSI JA MITÄ SE SISÄLTÄÄ?

- Valitsemme Breden lähettiläät aina kolmen kuukauden välein.

- Ilmoitamme lähettiläshausta instagramissa @breden_suomi ja kerromme silloin myös hakuohjeet. Seuraa siis meitä instassa!

- Lähettilään IG tilin tulee olla julkinen ja arvostamme huolella otettuja kuvia sekä harkittua feediä.

- Breden lähettiläät ovat tavallisia perheitä lapsineen, jotka arvostavat laatua, käytännöllisyyttä ja ekologisuutta sekä positiivista elämänasennetta.

- Breden lähettiläät saavat kerran kuukaudessa tuotepaketin ja postaavat tuotteista IG tilillään vähintään kerran viikossa. Bredenillä on oikeus käyttää lähettiläiden tägäämiä kuvia mainonnassaan. Kuvan omistaja tägätään aina julkaisuihin.

 

18. HALUAISIN TEHDÄ YHTEISTYÖTÄ KANSSANNE, MIHIN OTAN YHTEYTTÄ?

- Voit lähettää ehdotuksesi yhteistyöstä osoitteeseen info@bredenkids.fi

- Välitämme viestisi eteenpäin oikealle henkilölle.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To Top